top of page
Αναζήτηση
  • Εικόνα συγγραφέαΑλέξανδρος Δεσύλλας

Γίνετε ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ, της ζωής που θέλετε να ζήσετε μέσα στο 2023.!



Η είσοδος του 2023 σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κύκλου δημιουργίας.

Τα τελευταία 3 χρόνια ζήσαμε πρωτόγνωρες καταστάσεις, βιώσαμε αρκετές δυσκολίες & πολλά “σκαμπανεβάσματα” και σε προσωπικό & σε επαγγελματικό επίπεδο. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι πως περάσαμε μέσα από όλα αυτά και βγήκαμε πιο σοφοί, πιο δυνατοί, πιο αποφασιστικοί, πιο ευπροσάρμοστοι, πιο δημιουργικοί.

Σας προ(σ)καλώ όλους να γίνεται ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ….

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ τα όνειρα σας, όπως ακριβώς ΕΣΕΙΣ τα θέλετε… Γίνετε ΣΥΝ-δημιουργοί της ΖΩΗΣ που θέλετε να ζήσετε μέσα στο 2023.! ΜΗΝ βιαστείτε όμως να ορίσετε τα όνειρά σας & να θέσετε τους στόχους σας… Πρέπει να είστε όσο πιο κοντά σε αυτά που ΠΡΑΓΑΜΑΤΙΚΑ θέλετε & έχετε ανάγκη, και όχι σε κάτι επιφανειακό ή μικρής σημασίας.

Επικοινωνήστε λοιπόν με το νου, το πνεύμα & την ψυχή σας, κάντε ένα brainstorming με τον ίδιο σας τον εαυτό, μιλήστε με τον εσώτερο εαυτό & ανακαλύψτε τις γνήσιες & αυθεντικές επιθυμίες σας.

Για να βοηθηθείτε σε αυτή την εσωτερική αναζήτηση, σας προτρέπω να θέσετε τα πιο κάτω ερωτήματα στον εαυτό σας:

1. Ποιες είναι οι επιθυμίες-πόθοι που έχω βαθιά μέσα μου και δεν τολμώ να τις εκφράσω ούτε στον ίδιο μου τον εαυτό?

2. Πως μπορώ να “ΞΕ-βολευτώ” και να διεκδικήσω αυτό που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλω?

3. ΠΟΙΟ είναι το κάλεσμα της ψυχής μου που με κάνει να λάμπω από ενθουσιασμό & απόλαυση?

4. Εάν μπορούσα να εκφράσω ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ τις δικές μου αλήθειες στον κόσμο, τι θα έλεγα?

5. ΠΩΣ ξέρω πως οι επιθυμίες μου είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δικές μου και πηγάζουν από τον πυρήνα του εαυτού μου?

6. Εάν ο μελλοντικός μου εαυτός μετά από 5 χρόνια, ερχόταν σήμερα εδώ και συζητούσε μαζί μου…. ΤΙ θα μου έλεγε? ΤΙ θα με συμβούλευε? Από ΤΙ θα με προστάτευε?

7. Εάν έβρισκα το μαγικό λυχνάρι του ΑΛΛΑΝΤΙΝ, και μπορούσα να εκπληρώσω 3 επιθυμίες μου….. ΠΟΙΕΣ θα ήταν αυτές?

Όσο ακολουθείτε τις προτροπές μου και όσο περισσότερο συζητάτε με τον εαυτό σας, τόσο πιο ξεκάθαροι θα γίνονται οι στόχοι σας και τόσο πιο εναρμονισμένοι θα είστε με τον μελλοντικό εαυτό που θέλετε να δημιουργήσετε.

Εύχομαι η νέα χρονιά να φέρει σε όλους, ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ που πραγματικά έχουν ανάγκη.

Εύχομαι σε όλους ένα COPIOUS 2023..!

54 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page